При виявленні в купленій взуття одного або декількох дефектів виробничого характеру покупець має право за своїм вибором протягом встановлених гарантійних термінів шкарпетки обміняти її на взуття будь-якої моделі або одержати сплачену за неї грошову суму або здати в магазин для безоплатного ремонту підприємством-виробником за умови, що покупець знаходиться в одному місті з магазином.

Гарантійні терміни шкарпетки на взуття обчислюються з дня покупки взуття, а на обмінну - з дня її обміну.


Обмін недоброякісної взуття здійснюється за письмовою заявою покупця. До заяви має бути додано товарний або касовий чек, виданий магазином. Взуття для обміну пред'являється покупцем в незабрудненому вигляді.


У разі обміну недоброякісної взуття на взуття іншої моделі з покупцем проводиться відповідний перерахунок, виходячи з грошової суми, зазначеної при покупці.

Не підлягає обміну або безоплатного ремонту взуття:

  1. зношена; з дефектами, що утворилися внаслідок експлуатації в умовах, що не відповідають її призначенню;
  2. з механічними пошкодженнями (подряпини, порізи, «здираючи» і так далі); деформована в результаті неправильної шкарпетки, сушки, яка втратила якість в результаті хімічного впливу, і з іншими дефектами, що виникли з вини покупця;
  3. відремонтована покупцем до пред'явлення магазину (крім заміни набойок, прикріплення металевих косяків, приклеювання профілактичної підметки, якщо така лагодження не спричинила за собою утворення дефектів);
  4. куплена в комісійних магазинах, а також знижені в ціні.


Повернення неякісного взуття

У разі повернення неякісного взуття:

  • взуття повинна бути чистою, без слідів примірки;
  • взуття повинна мати всі комплектуючі;
  • взуття повинна бути упакована в фірмові індивідуальні коробки;
  •  не допускається нанесення власної маркування на взуття або коробки (цінники і інші деталі)


Повернення взуття, колишньої в експлуатації протягом гарантійного терміну

У разі повернення взуття, була в експлуатації протягом гарантійного терміну:

  • взуття повинна бути чистою і сухою;
  • необхідно підтвердження про продаж (товарний, касовий чек);
  • при відсутності зламаною або пошкодженої деталі взуття, що була в експлуатації, до поверненню не приймається;
  • взуття, що ремонті, до повернення не приймається.